Lagerbericht vom Freitag, 19. Mai 2023

Hüt Morge simmer mit Musig gweckt worde (Musig isch Gschmacksach gsii) aber mier sind uf jede Fall alli wach gsii. Nach dem simmer go z Morge esse und ahschlüssend hemmer am 08:30 Uhr müesse ih Vollmondur ufem Platz stah. D Lily und Tamima hend wie Weltmeister Rolle ufem nasse Gras gmacht und nachdem hemmer wie Speedy Gonzales trainiert. Mier hend verschideni Üebige gmacht und wie mier Fuessballer ja alli wüssed müemmer immer probiere es drüeck z spile. Nach dem erfolgriiche Training simmer is Zimmer gange und scho glii het eppis zum Främsle geh und zwar Fischchnusperli und Chickennuggets, nachem z Mittag simmer am 13:00 Uhr wieder in Vollmondur ufem Platz gstande.

Am Freitag mussten wir wie immer um 7:00 Uhr aufstehen, aber niemand wollte aufstehen, sondern alle wollten lieber mit Jasskarten herumwerfen. Ein paar Kinder rannten wie Raketen die Treppe hinunter, weil sie zu spät waren. Um 8:30 Uhr ging das Training an. Am Nachmittag machten die meisten Rundlauf von Trainingseinheiten. Aber das CA ging ins GYM mit dem krassen Alain. Das Gras war ziemlich nass, da es noch kurz geregnet hat. Am Abend gingen wir FC Thun vs. Lausanne schauen. Mit einem Car der das Logo von FC Thun hatte gingen die CA, CB, FF-15 und die FF-19 Junioren/Juniorinnen zum Stadion. Dort aßen wir die vorgemachten Sandwiches und andere Essenswaren. Das Spiel war ein richtiger Kampf, aber am Schluss stand 3:3. Auf der Heimfahrt schliefen einige D und E Junioren und im anderen Bus ging die Party ab.

 

 

WordPress Cookie Plugin von Real Cookie Banner